vendredi 29 février 2008

tite histoire drôle en Cht'it

Le film de Danny Boom "bienvenu chez les Cht'its" était trop bien. Du coup j'ai surfé pour lire un peu de patois et j'ai trouvé une histoire drôle, tenez:

"Cafougnette, in promenade, vot sin comarate sincier à joujouque in train ed'traire inne vaque. Il n'arrête pas de se masser el'dos telmint qu'il a maux à ses reins. Cafougnette li dit : - T'es devros printe inne caïelle pour moins t'fatiguer ! Cafougnette continue s'prom'nade et arvient inne heure après. I vot sin comarate toudis à joujouque : - T'as pas essayé ed'printe inne caïelle ? - Si, mais l'vaque all'n'veut pas s'assir ed-ssus !"

si vous riez alors vous allez vous régaler dès la première minute pendant la séance. Maman était avec nous et ça fait chaud au coeur de rire toutes ensembles!

PS AL je veux bien une traduction mot à mot de la blague elle est même drôle en français et surtout j'aimerai apprendre à la dire avec l'accent!

bonne binouse à tertous!

2 commentaires:

  1. pour éclairer vote lanterne je vous explique: l'histoire drôle raconte la traite d'une vache (vaque), ça vous aide?

    RépondreSupprimer
  2. AH!AH!et la vache ne veut pas
    s'asseoir...

    RépondreSupprimer